5 februarie 2014

Copac

Cu ocazia sarbatorii de TU Be'Shvat, Anul Nou al arborilor    toa'șa a cerut ca fiecare copil sa aduca la gradinita propriul copac facut din materiale refolosibile.
Cu indicatii precise am trecut la treaba  si pana seara  aveam un copacel deja inflorit .


Materiale necesare :
1 punga de hartie  (am folosit punga de la pateuri)
alte bucati de hartie maro
materiale  roz
servetel verde
servetel albastru
lipici fierbinte
cateva pliante de reclama
Punga mare de hartie am intors-o pe dos casa nu se vada sigla fiermei de panificatie .Pliantele de reclama le-am asezat unul peste altul si le-am taiat cat sa aibe aceeasi marime si sa intre bine pe fundul pungii - sa o tina intinsa , fiind o baza solida.
Servetelul si materialele le-am taiat bucatele  nerespectand o forma standar.
Bucatile de bartie le-am indoit pe din doua si le-am sucit .
am pus cele 3 "ramuri de hartie cu un capat in punga si capetele lungi in afara . Am adaugat lipici fierbinte pe marginile pungii si am rasucit punga mare . Pentru mai multa siguranta am si cu o bucata de plastic verde.
Am obtinut astfel, solul , trunchiul copacului  si crengile si partea cea mai grea s-a terminat.
Am lipit bucatelele verzi si roz pe crengi si pe sol si gata-i treaba ..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu