27 august 2014

Carusel cu bufnite

Acesta este proiectul vacantei de vara petrecuta impreuna cu strumful printre picaturi acasa, adica am facut turul muzeelor si nici un spectacol nu am ratat , ca sa nu mai vorbim de altele  :) Acum ca se apropie cu pasi repezi anul nou scolar, l-am terminat si noi. La fix, sincronizare perfecta :)
Este un proiect de suflet ,nascut din durere (adica am reusit sa ma ard cu lipiciul fierbinte :) ), din materiale la indemana oricui.

Ce avem nevoie
suluri de hartie igienica(partea de carton )
*noi am facut 7 casute , am folosit 14
vopsele(acuarele, guas, culori acrilice)
servetele cu desen deosebit
lipici lichid pentru servetele
ata de pescuit transparenta
2 bete de care vor fi prinse casutele
lipici fierbinte (puteti folosi orice lipici foarte puternic)
materiale de diferite culori, diferite texturi
lac spray si lichid


7 dintre sulurile de carton le-am colorat in diferite culori  atat pe afara cat si inauntru.Acestea vor fi casutele.
Celelalte 7 le-am taiat dupa dunga pe care au fost lipite (dunfa ce inconjoara sulul ). Dupa ce taiati veti obtine fel de romb mai alungit. Acestea vor di acoperisurile : rombul de carton le-am rulat ca un cornet cu o baza destul de larga (sa acopere cilindru de carton -casa). L-am lipit si i-am decupat marginile . Le-am colorat in alb si peste am lipit servetelele folosind tehnica specifica(aplici un strat de lipici- desfaci servetelul in straturi si pastrezi doar primul , cel pe care este desenul, lipeste servetelul pe suprafata data inainte cu lipici si pe deasupra mai dai cu un strat de lipici lichid. ).Lasi sa se usuce bine.

Separat am facut din materiale diferite  bufnite (ochii ,ciocu, aripile le-am lipit, corpul este cusut si umplut cu vascoza ).
Am dat casutele si acoperisurile cu lac (intai spray  si apoi lichid ), am lipit acoperisul fiecarei case si  am decupat in cartonul casutei geamurile si le-am deschis . Folosind lipiciul fierbinte am lipit  in fiecare casuta bufnitele(sunt lipite de margine geamului).

Am legat fiecare casuta cu ata de pescuit -diferite lungimi si apoi fiecare casuta de cate un bat si betele unul de altul.
Aici e chestie de echilibru si fizica :) daca nu da casa cu masa si tot nu stau in echilibru (mai ales cele legate de al doilea bat, solutia gasita de noi a fost de a pune plastilina in acoperisul casei care era prea usoara , pana am gasit echilibrul :)

Se agata intr-un loc unde circula putin aerul , la distanta de lucruri, sa se poata misca in voie .




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu