14 septembrie 2014

Pregatire pentru gradinita- insemne de cavaler


Gradi a inceput ! Iara..la fel ca si anul trecut , fix pe 1 septembrie , la 8 dimineata, un inceput cat se poate de punctual.
Acum, daca tot incepea am zis sa nu mergem cu mana goala , ci sa inarmam spiridusul cu talismane pretioase...insemne de cavaler.

Ce am folosit
hartie/plastic shrink pe care am folosit-o si aici
carioci permanente

Si de aici totul e simplu: am desenat un scut cu insemne de mare cavaler si pe alta foaie mai micuta...balaurul ,ce scote foc pe nas.
Am decupat formele ..aiurea..dar nu se baga se seama  :) si le-am copt 3 minute in cuptorul preincalzit.

S-au micsorat considerabil ceea ce era normal , scutul s-a curbat , ceea ce nu prea mi s-a intamplat pana acum ,dar intr-un final i-am dat de cap (l-am tinut cu o penseta si am incalzit plasticul cu feonul :).Cand a fost cald l-am intins.

Ceea ce am uitat...a fost sa scriu in oglinda numele :) asa ca pe partea lucioasa a plasticului se vede invers.

Oricum strumfi e fericit si zdrangane fericit in fiecare zi in drum spre gradinita (le-am prins pe amandoua cu un lant micut in exteriorul ghiozdanasului )







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu