7 august 2015

Desenand cu o raza de soare

Aceeasi caldura , aceeasi imposibilitatea de a scoate nasul afara din casa fara sa te topesti instantaneu, de data asta a venit in ajutorul nostru.Am zis sa profitam un pic de cea mai calduroasa vara din ultimii 15 ani si de ce nu, sa folosim caldura soarelui in jocul nostru.

Materiale necesare:
creioane colorate cerate
panza alba
cutitul de curatat coaja legumelor
razatoarea

 Am intins panza (este o fosta bluza a strumfului taiata) pe un carton mai tare ca sa fi usor de transportat. Culorile curatate de hartie, dupa chef si inspiratie de moment ,le-a dat strumful ba prin razatoare , ba le-a curatat cu cutitul. Am asezat bucatele de culori in cel mai perfect stil artistic .

O data opera terminata , bucata de panza se pune in cel mai luminos si calduros colt al balconului/gradinii si de aici...e treaba soarelui, el trebuie sa topeasca culorile.

Ei si uite asa am impletit utilul cu placutul, am si exersat folosirea cutitului de legume, avem mai mult antrenament, motricitatea si indemanarea au fost vedete si ..am desenat impreuna cu soarele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu