19 octombrie 2015

Amintiri din vacanta - Desenand cu gheata

Stiu ca acum in Europa toamna si-a intrat in drepturi si nu mai e vremea potrivita pentru o asa activitate rece , de vara, dar eu si strumful ne-am distrat prea mult desenand cu gheata incat sa nu va povestesc si voua.
Poate la anu' ....!
Strangeti de acum ideei, ca imediat vine vara cu vacanta cu tot  :) ( vrabia malai viseaza :) )


Materiale necesare:
O cutie pentru cuburi de gheata
apa
culori acrilice
o panza alba

In cutia pentru gheata am amestecat culori acrilice cu apa, am pus in fiecare compartiment o culoare. Cu cat e mai multa culoare cu atat va iesi mai puternica nuanta .
Cutia pentru gheata am pus-o in congelator pana a inghetat.
Panza alba nu am avut asa ca am sacrificat o bluza.
Am prins bluza cu carlige ca sa nu se miste , am rasturnat bucatile de gheata colorate si...liber pentru creatie si distractie din plin. Strumfi a fost super fericit, a fost in elementul lui si acum asteptam cu nerabdare vara , pentru inca o repriza de desen cu gheata :)



Idei pentru alte activitati cu gheata puteti gasi aici:

Popice cu minge de gheata
Desen pe gheata

Iceberg cu jucarii 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu