1 iunie 2016

Cani dichisite cu animalute de fimo

Strumfi e innebunit dupa caini ! Nu mai am nimic de adaugat , toata viata noastra se invarte in jurul lor. Mare noroc ca pana una alta am reusit sa mentinem lucrurile doar la un caine autentic, labrador pus pe sotii , dar o impresionanta colectie de caini de jucarie ,  ceramica , metal, orice, numai forma de caine sa aibe.  Data fiind situatia logic ca atunci cand m-am gandit la fimo , m-am gandit la caini, caini de fimo nu aveam  :) Si pe buna dreptate m-am gandit la caini, uite ce cani frumoase au iesit . Laudatorii au iesit in concediu, cautam laudatori , munca si lauda in acelasi timp ,ma extenueaza :)

Materiale necesare:
fimo -culori la alegere
cani de ceramica o singura culoare
lipici pentru fimo sau fimo lichid
o forma/stanta de silicon cu formele dorite
imaginatie

 Am rup bucatele de fimo si se modeleaza in forma de biluta sau baton in functie de forma dorita Se poate folosi o singura culoare sau se pot combina culori. Am presat biluta de fimo in forma dorita .Am intins cu pensula lipici pe cana in locul in care doream sa punem si am presat un pic sa se lipeasca.
Bineinteles se pot modela forme fara stanta , dupa cum doriti.
Canile le-am pus intr-o tava la distanta una de alta si le-ma copt la 110 grade Celsius timp de jumatate de ora.
Le-am lasat in cuptor sa se raceasca si abia apoi le-am scos.



Am mai ornat cani si aici:

Cani desenate
Pahare colorate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu