18 decembrie 2016

Felicitari de Craciun


Anul acesta am zis sa fim mai creativi si daca tot nu vom face globulete(pur si simplu nu mai e loc in bradut :) ), ne-am reprofilat pe felicitari.
Aici gasiti insa globuletele facute acum cativa ani.

Am zis sa spargem cumva tiparul felicitarilor de pe net si sa ne amintim de copilarie eu, strumfi sa simta putin din gustul copilariei de altadata. Sunt situatii in viata cand povestile nu creaza amintiri si nici nu te ajuta sa simti cum era.

Pentru aceasta calatori in timp nu am avut nevoie de atat de multe lucruri, doar niste foi verzi groase pentru felicitare, hartie groasa alba decupata in forma de globulete, ata colorata, lipici ,carioci si sclipici.
In plus, imaginatie si chef de desen.

Asta ne-a iesit noua , felicitari handmade de Craciun cu desenele strumfului . Ne-au facut sa petrece un timp atat de frumos impreuna iar peste ani , cand regasindu-le intr-o cutie ascunsa ne vom aminti cu drag de copilaria nostra, a strumfului ca asta e varsta, e mea caci alaturi de el o retraiesc . De asta si nu doar ,il astept pe Mos sa mai intre din nou pe gaura cheii ,sa manance fursecurile si sa bea laptele, iar dimineata devreme sa o petrecem in familie,impreuna in zgomot de hartie rupta si chicote de bucurie , caci Mosul a stiut si de data asta, ce-si dorea fiecare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu