5 februarie 2014

Un nou inceput

Astazi,cu ocazia Noului An chinezesc, m-am gandit ca e rost de un inceput. Cum la tricotat un pulover,  nu ma inham nici sa ma pici cu ceara , m-am gandit sa fie atunci ...............un blog.

De fapt , este o idee care  imi da tarcoale de ani de zile , de cand strumful era cat un bob de mazare si eu visam la momentele libere in care sa pot scrie si despre preocuparile noaste intelectuale , nu numai despre nazdravanii .

 Visam sa pot sa scriu despre jocurile nostre, jucarii, despre arta si activitatile creative care ne-au imbogatit atat de mult . Visam sa reusesc sa le ordonez conform  diferitelor stadii de dezvoltate,dar timpul a trecut si eu nu am reusit sa o fac .

Incepand din mijloc (varsta de 5 ani) am sa incerc sa aduc aici o parte din  distractia noatra , o parte din timpul nostru impreuna , poate va folosi si altor parinti .

Asta fiind spuse , zic sa taiem panglica , si sa lasam creativitate sa-si faca de cap !

Uraaaa pentru orele frumoase petrecute alaturi de copii !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu