11 ianuarie 2016

In asteptarea lui Mos Craciun

Anul acesta am fost tare prinsi in lucrurile cotidiene si ne-am trezit ca luna decembrie a inceput si noi...am uitat sa numaram cate zile mai sunt pana vine Mosul. Exact acelasi cotidian mi-a pus bete in roate si postez asta acum dupa ce Mosul deja pregateste cadourile pentru anul asta.Dar pe principiul mai bine mai tarziu decat deloc am trecut la scris.

Materiale necesare
foaie printata
carioci

Anul acesta am gasit acest desen pe internet - pe site-ul www.sezen.org.za
Pentru ca lua decat cateva secunde printatul si apoi puteam trece deja la numarat, am zis ca se potriveste cat nu se poate mai bine.

Puteti desena voi propriul desen sau a-l folosi pe acesta.In fiecare zi am colorat un geam-o casa si asa pana la Marea zi. :)



Foaia necolorata daca doriti sa o printati


Si aici l-am asteptat pe Mos Craciun

Bradut - calendar de Craciun

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu