25 iunie 2016

Fulgere intr-un pahar

Era vara anului 2015, o zi caniculara cu multa umezeala ce ne tinea inchisi din nou in casa, cu tabara generala stabilita sub aparatul de aer conditionat.
Nici macar mustele nu mai aveau forta sa-si miste , de zbor nici nu putea fi vorba. La radio se auzea un cantec de leagan care ne adormea si mai mult decat vremea . Si uite asa molesiti si pe jumatate adormiti eram pe punctul de a intra in lumea somnului , Doar ca usa de la intrare- intrarea in lumea somnului :P a scartaaaaiiiit luuuung si ascutiiiiit. Bag de seama ca de mult nu mai fusese unsa sau poate de la umezeala i-au ruginit balamalele. Cum- necum, nu mai putea fi vorba de somn,deci puteam pune tara la cale, sau macar sa punem de-o furtuna in paharul de suc .
Zis si facut , am atacat frontal problema si cat ai clipi am facut lista cu munitia necesara

pahare transparente
spuma de ras
vopsele /culori lichide
*noi am folosit culori acrilice , unele culori  le-am diluat putin cu apa
pipeta

Am  umplut paharele jumatate cu apa restul pana sus am pus spuma de ras . Cu ajutorul pipetei strumfi a picurat culori peste/in spuma de ras ( in pentru ca uneori a bagat pipeta in mijlocul mormanului de spuma si a lasat sa curga culoarea).
Culoarea se va imprastia in "norii"de spuma de ras asemanator fulgerului  si "va iesi din nor "la fel. 
Daca vreti ploaie, sa se mai racoreasca afara :) diluati culorile cu ulei si faceti norii de spuma de ras mai micuti , de la greutatea uleiului culorile vor picura. Noi am avut aici ploaie in pahar ...fara nor ca era de vara  :)

experimente acasa -fizica pentru copii- activitati de vacanta


Dupa ce v-ati racorit de la atata ploaie puteti incepe sa desenati :). Noi am folosit spuma de ras plina de culori pentru a desena. Puteti decupa forme din hartie si pune spuma colorata pe ele .Cu cat culorile sunt mai multe si mai putin diluate vor colora mai bine hartia (spuma de ras intra in foaie si se usuca si raman doar culorile).

desen cu spuma de ras- activitati pentru copii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu