11 iunie 2017

Arta copilareasca Dubuffet


 Jean Dubuffet a fost un pictor și sculptor francez cunoscut pentru evitarea standardele tradiționale de frumusețe în favoarea a ceea ce el credea a fi o abordare mai autentică și mai umanistă a imaginilor. 
Este intemeietorul miscarii de arta  "Art Brut " si a colectia de lucrari - Collection de l'art brut- careia aceasta miscare a dat nastere.

A studiat pictura la Paris,dar  dejamagit a renunta . Dupa aproape 20 de ani se reintoarce la pictura impresionand. Primul show solo al lui Dubuffet, a șocat criticii și a mărit acreditările sale de avangardă.

In incercarea nostra copilareasca de a a ne inspira din lucrarile lui, am folosit, acuarela, creioane de ulei, sare, nisip si culori acrilice, foi albe.

Am colorat foaia folosind acuarela si multa apa, am presarat sare de bucatarie cand culoarea era inca unda, iar peste nisip. Dupa ce s-a uscat, folosind creioanele de ulei  am desenat oamenii, capul mare, burta la fel, mainile si picioarele iesind din pagina. Fondul l-am colorat folosind culoare acrilica, respectand  conturul corpului.
 Asta-i tot , simplu si frumos.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu