12 iulie 2017

Asteptandu-l pe Mos Craciun

Acum nu-l asteptam, l-am asteptat in iarna , el a venit, dar noi am stat mai prost cu timpul si cu postatul. Si uite asa, in plina vara, Mos Craciun vine din nou.:)

Craciunul acesta am spus a fie altfel , ceva nou si inedit. Stati pe aproape va urma o noua postare inedita despre Craciun in curand.

Daca in ceilalti ani am avut copacel  sau casuta pentru a numara zilele pana la Craciun, anul acesta am facut asteptarea mai dulce, adaugandu-i o surpriza :)

Din foitele de biletele de birou am facut cadourile , in fiecare din ele am adaugat ceva mic dulce (bomboane, caramele, animale de jeleu). Am insirat toate cadourile pe sfoara si in fiecare zi am dat jos cate unul numarand zilele ramase si bucurandu-ne de surpriza.


In asteptarea noastra, nici usa de la intrare nu a scapat de aranjat. A fost un aranjament simplu, usor si rapid de facut , dar asta nu l-a facut mai putin spectaculos.
De inimioara facuta din nuieluse si vopsita in alb am prins cu ajutorul unei panglici 6 globulete.
Simplu, rapid si de efect :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu