21 decembrie 2014

Globulete cu bilute

La loc de cinste in bradutul de anul acesta vor sta aceste globulete cu bilute . Sunt atat de vesele si colorate incat nu poti sa nu le indragesti.

Materiale necesare:
bile din spuma de mare
bilute mici de spuma de mare colorate
lipici lichid
panglica
lipici fierbinte

Mai intai de toate am lipit agatatoarea -panglica am lipit-o cu lipici cald.(am pus lipici cald pe panglica am lasat cateva secunde sa se mai raceasca si doar apoi am lipit-o pe bila  - daca e prea fierbinte topeste bila).
Am intins lipiciul lichid in strat gros pe biluta incepand se sus, de la agatatoare in jos . Biluta unsa cu lipici- pe jumatatea de suprafata am scufundat-o in bilute colorate . Am lasat lipiciul sa se usuce bine si apoi am lipit in partea de jos-uns cu lipici din belsug si scufundat in bilute colorate.
Dragut, colorat si foarte vesel ..mai ales cand ai mainile murdare de lipici si ti se lipesc bilute colorate de ele si alte multe alte lucruri...dar e parte din distractie si un motiv foarte bun de a rade cu gura pana la urechi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu