25 august 2015

Iceberg cu jucarii

Cum vara e in toi si caldura s-a cazat prin zona , ce merge mai bine cu situatie decat ..putin gheata ?
Nu gheata oricum, ci gheata cu o tona de bunavoie ce-i molipseste pe toti deopotriva, atat copii cat si adulti.

Materiale necesare
o cutie goala de lapte
apa
jucarii de plastic
o seringa de plastic


Taiem partea de sus a cutiei , acolo unde este gura de plastic. O spalam si punem apa in ea. Scufundam jucariile in apa- cu cat mai multe cu atat mai palpitant :)

Punem cutia  cu jucarii in congelator si o lasam 24-48 de ore,  pana cand toata apa ingheata.

Se taie cutia si se scoate icebergul. Noi l-am pus intr-o cutie mai mare ca apa care curge sa nu curga pe jos .Cu ajutorul seringii pline cu apa (apa la temperatura camerei pusa intr-un bol) am inceput "sapaturile arheologice" si incet incet am eliberat lucrurile din gheata.

 Nu se foloseste forta- nu se scot cu forta , ci doar puterea apei din seringa ,care incet incet topeste gheata :)
Noi ne-am distrat de minune si strumfi  a mai comandat  un iceberg :)

Cand  strumfi  era mai micut si nu atat de indemanatic  ii faceam iceberguri cu jucarii pentru piscina, activitate la piscina. Icebergul plutea in piscina si strumfi il rasunea pe toate partile pana elibera tot (asa merge mai repede si nu-i nevoie de precizia jetului de apa). 

Adaptat varstei puteti folosi icebergul cu jucarii ca activitatea de vacanta de la varste foarte mici pana la unele mai mari , a se intelege trecut de 35 , ca ne-a acaparat pana si pe noi , am pus treburile de adult de-o parte si am redevenit copii :)



Idei pentru alte activitati cu gheata puteti gasi aici:

Popice cu minge de gheata
Desen pe gheata

Desenand cu gheata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu